środa, 20 marca 2013

Liebster Award 11 pytań :)

***Liebster Award***

Zostałam nominowana przez Kasieńkę!
Dziękuję kochana za wyróżnienie :*


Zasady:
Nominację otrzymujemy od innego bloggera. Przeważnie otrzymują ją blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich rozpowszechnienie. Jest to swego rodzaju „nagroda” za nienaganne prowadzenie bloga. Odpowiadamy na 11pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie naszym zadaniem jest nominować 11 osób i podać nowe pytania.
Ważne: Nie można nominować osoby, która nominowała Ciebie !



A oto pytania które zostały mi zadane :)



1. Dlaczego zostałaś blogerką?
Hmm w sumie sama do końca nie wiem :P Chciałam na swój sposób podzielić się ze światem częścią siebie, tym co mnie interesuje i inspiruje :)

2. Dlaczego akurat taka nazwa Twojego bloga?
Hehe no tu akurat przyznaję się ze nie miałam kompletnie pomysłu na tytuł :) Wybrałam 74% cacao dlatego że akurat jadłam sobie taką czekoladę i zdecydowałam "a czemu nie:P"

3. Jakie masz wykształcenie?
Niestety obecnie tylko średnie. Jednak mam nadzieję w przyszłości kontynuować edukację.

4.  Wymień 3 filmy które zapadły w Twojej pamięci. 
Myślę że pierwszym będzie "Niedokończone życie" piękny film :) "Choć goni nas czas" (Morgan Freeman jest jednym z moich ulubionych aktorów) Myślę że filmem godnym obejrzenia jest też klasyk - Forrest Gump

5.  Jaki jest Twój ulubiony blog? podaj linka.
Na to pytanie nie jestem w stanie jednoznacznie odpowiedzieć. Jest mnóstwo blogów które naprawdę lubię, które mnie inspirują i dzięki którym uczę się nowych rzeczy :)

6. Jak spędzasz swój wolny czas?
Przyznam że jestem uzależniona od serialów. Moim ulubionym są "Przyjaciele" i "Teoria wielkiego podrywu" Poza tym lubię czasopisma i książki :) 

7. Polecisz mi jakąś wartościową książkę?
Moim zdaniem jedną z bardziej wartościowych książek jest "Ojciec chrzestny" bez dwóch zdań moja ulubiona książka :)

8. Czy masz jakąś pozytywną tajemnicę którą możesz mi zdradzić?
Nie umiem sobie odmówić nowych kosmetyków :P Choć w sumie to nie taka wielka tajemnica :P

9. Czego nie może zabraknąć w Twojej torebce? 
Zdecydowanie Carmexu lub innego balsamu do ust. Bardzo szybko robią się przesuszone.

10. Kto jest dla Ciebie autorytetem?
Nie ma jednej osoby która jest moim autorytetem. Jestem zdania że każdy człowiek ma swoje wartościowe strony i od każdej osoby którą spotkam staram się czegoś nauczyć :)

11. Co możesz mi doradzić (opierając się na własnych doświadczeniach) w kwestii prowadzenia bloga?
 Nie mam zbyt dużego doświadczenia ale ważne jest pamiętanie o swoich czytelnikach i uwozmaicanie wpisów :) Mam tu na myśli przede wszystkim zdjęcia :)

  

A dziewczyny które ja nominuję to:


Mam nadzieję że żadna z was dziewczyny nie brała jeszcze udziału w tego typu zabawie :)

A moje pytania to:
1. Jak długo prowadzicie swojego bloga?
2. Jakim kolorem opisałybyście siebie i dlaczego?
3. Co byłoby dla was idealnym prezentem?
4. Co najbardziej Cie denerwuje?
5. Co jest Twoim największym marzeniem?
6. Czego nie może zabraknąć w Twojej kosmetyczce?
7. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
8. Ćwiczysz regularnie?
9. Czy jest jakaś książka do której stale wracasz?
10. Podaj godny polecenia film :)
11. Jakie języki znasz a jakie chciałabyś poznać?

Dziewczyny które nominowałam serdecznie proszę o komentarz gdy już opublikujecie post z odpowiedziami :*
  
   
  

11 komentarzy:

  1. Nazwa bloga wzięła się od czekolady, no tak ;D ja również lubię spędzać wolny czas na oglądaniu seriali ;) "Ojciec chrzestny" znam film, książki jeszcze nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mazidła do ust za must have w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojciec chrzestny hmm przeczytałabym książke, film również ogladałam

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam, że nazwę bloga to masz świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo lubię oglądać seriale, ostatnio zaczęłam oglądać Being Human ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne odpowiedzi ! hehe ja też nosze Carmex zawsze przy sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację ale także już wczesniej nominowała mnie Kasieńka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję nominacji... :) miło tu u ciebie:)

    obserwuję i zapraszam do obserwacji World-Fashion-Style EVE ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę świetny pomysł z tą nazwą bloga :D w życiu bym na to nie wpadła :P
    Trzymam kciuki żeby udało się ze studiami ;)
    Dziękuję Ci kochana za szczere odpowiedzi ;)
    Buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. gotowe !! :)

    dzięki za nominację :)))

    OdpowiedzUsuń