piątek, 29 listopada 2013

Mix inspiracji dekoracyjnych część 1 :)

Witam Was wszystkich w ten piątkowy wieczór.
Właśnie skończyły się Listy do M. których oczywiście nie mogłam ominąć, jest to jeden z moich ulubionych polskich filmów komediowych a nie lubię ich zbyt wiele. 

Tak czy inaczej ten post ma charakter "inspiracyjny" choć to co nas inspiruje jest naszą indywidualną sprawą, więc nie lubię używać tego określenia ALE myślę że dekoracje domu bądź mieszkania jest czymś co można zmieniać, gdy tylko mamy ochotę i warto wypróbować rzeczy, które może nie są do końca w naszym stylu bo może okazać się to strzałem w dziesiątkę :) 

Zadziwia mnie jak wiele rzeczy można zrobić samemu lub też przerobić, rzeczy które wydają się banalne gdy już je zobaczymy. A ponieważ jestem właśnie w trakcie dekorowania mieszkania, postanowiłam że ozdoby muszą być jedyne w swoim rodzaju a nie kupione gdzieś w sklepie tzw. gotowce do postawienia na komodzie. Oczywiście nie namaluję obrazu ale świeczniki, wazy i wiele innych są na wyciągnięcie ręki :) 
Tak więc ja zaczynam zbieranie słoików i szykuję listę zakupową tzn, farby w spray'u, pędzelki, kleje brokaty, koraliki innymi słowy wszystko czego dusza zapragnie a w między czasie przeszukuję internet w poszukiwaniu pomysłów czy też "inspiracji" :)

Oto kilka ciekawych rzeczy, które znalazłam :)



Niektóre bardziej w klimacie świątecznym, ale w sumie teraz jest na to "sezon" 
Oczywiście na Youtube jest mnóstwo filmików DIY o takiej tematyce, które męczyłam cały wczorajszy dzień :)
Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony KobieceInspiracje.pl
Jak wam się podobają takie pomysły? Jest to w waszym stylu czy wolicie coś gotowego ze sklepu?
A może znacie jakieś ciekawe strony z takimi pomysłami? Czekam na Wasze komentarze :)

24 komentarze:

  1. ja wole wszystko kupować...nie jestem cierpliwa do wykonywania własnorecznych rzeczy xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie rzeczy, a te zrobione własnymi rękoma cieszą mnie drugie tyle :)
    pozdrawiam i zapraszam, bo na starcie przydaje się wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam niestety wielkich zdolności plastycznych, więc ozdoby muszę kupować, ale jakbym mogła to zrobiłabym kieliszki z gałązkami, wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też oglądałam Listy do M.
    Bardzo fajne pomysły na ozdoby, muszę wypróbować niektóre z nich ;)
    http://workandart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Listy do M. :)
    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje, nic tylko zabierać się do roboty takich cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mix inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo świetne inspiracje dobry gust masz! ;)).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cynamonowe świece są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ozdoby piękne. Mnie tak samo najbardziej podobają się świece otulone laskami cynamonu. Pięknie wyglądają i zapewne cudownie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam zapach cynamonu w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowna garść świątecznych inspiracji <3 ! świece i cynamon ...uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszedzie święta! Genialne inspiracje :)
    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne inspiracje :)
    Na pewno z czegoś skorzystam.

    mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne te rzeczy, tylko gdybym ja sie zabrała do tworzenia tego to by to troche inaczej wyglądało .. :D
    Nie mam do tego talentu ^^
    Obserwujemy ? (napisz u mnie)
    Mam do Ciebie wielką prośbę.
    Mogłabyś mi poklikać w linki w tych postach?
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/foymall.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/persunmall.html
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/11/voguec.html
    Jeśli bym się na to zdecydowała i poklikała to napisz mi w komentarzu, a na pewno się zrewanżuje komentarzami do Twoich postów ( 5-10 komentarzy) :)
    Bardzo zależy mi na tych współpracach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne inspiracje ^_^ ale dla mnie to jeszcze za wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne inspiracje, może coś wykorzystam

    OdpowiedzUsuń
  18. Inspiracje wspaniałe, chyba kilka wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świeczki są takie suoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba zgapię kilka pomysłów, bardzo lubię rękodzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. okres świąteczny to niezły czas na DIY. Jest tyle opcji udekorowania domu :D Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń