wtorek, 11 marca 2014

Haul ostatnich dni Victoria's Secret B&BW buyincoins.com

Witajcie :)
Dziś mam dla Was mini haul :) Ostatnie dni były owocne w paczki których zawartością muszę się z Wami podzielić. Otóż znalazłam w internecie sklep francuski mający w ofercie kosmetyki Victoria's Secret oraz B&BW. nie trzeba było długo czekać bym złożyła zamówienie. Przesyłka była ekspresowa! Zamówione w piątek rzeczy przybyły już dziś rano. Ze sklepu tego trafiły do mnie mgiełki Pure Seduction oraz Simply Breathless. Piękne zapachy, strzał w dziesiątkę. Muszę przyznać że trochę się bałam brać w ciemno ale dobrze wybrałam :) Do tego trafił jeszcze żel antybakteryjny B&BW. Bardzo chciałam zamówić świecę z trzema knotami ale cena mnie zwaliła z nóg... Cena 25Euro za świece, której zapachu nawet nie znam jest zdecydowanie zbyt wygórowana dla mnie. Wiecie może ile kosztują one w Polsce?

Druga paczka przyszła do mnie z Chin, mianowicie ze sklepu Buyincoins.com 

Czemu zdecydowałam się wogóle na zakupy w chińskim sklepie? Po prostu jest taniej a rzeczy, które z założenia chciałam zamówić były bardzo tanie no i oczywiście przesyłka gratis. Świetnie.

Początkowo miałam na celowniku wyłącznie akcesoria do stylizacji paznokci. Jednak do koszyka trafiło jeszcze kilka innych rzeczy m.in. parę pędzli. Póki co z pędzli jestem o dziwo zadowolona, ale za mało ich używałam żeby się wypowiadać. 

Do tego w aptece wpadła mi w ręce Bioderma - Pore Refiner zdecydowanie się o nim wypowiem za jakiś czas :)

 








Dajcie znać w komentarzach co myślicie o moich zdobyczach :)

30 komentarzy:

  1. mgielki wygladaja slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ja również zwróciłam od razu uwagę na mgiełki to chyba przez te kolorowe butelki , poza tym uwielbiam ich sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża świeca B&BW kosztuje w Polsce 89zł co moim zdaniem jest ceną zaporową... :/
    Ile kosztowały cię mgiełki z Victorias secret i co to za francuska strona? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.v-inc.fr/
      Mgiełki kosztują tam 13,95 Euro ja miałam 10% zniżki do tego :)

      Usuń
  4. O matko ile dobroci! :D
    Nie orientuję się ile B&B kosztują w Polsce, ale ja kocham Yankee Candle (89zł za dużą świeczkę to dużo, ale biorąc pod uwagę długość wypalania i zapach- warto, szczególnie, że w każdym miesiącu są tzw. "Zapachy miesiąca" które są przecenione o 25% ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zakupy, ja się przymierzam do zakupu kilku pędzli na ebay'u ale jeszcze sobie porównam ceny z tym serwisem buyincoins :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Biodermy używałam Sebium global na zmiany trądzikowe, okazał się moim wybawieniem i tak pięknie matował cerę, także sadzę że i ten Ci się sprawdzi :)) Super różności ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jestem ciekawa mgiełek , też mam ale inny zapach

    OdpowiedzUsuń
  8. przydałby mi się takie pędzelki ;) świetny post!

    Do wygrania 30$, zapraszam!
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzelki wyglądają na milusie, oby Ci dobrze służyły ;) Ciekawią mnie też te mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pedzelik bardzo solidnie wygladaja :)
    pomozesz w klikaniu w choies ,bardzo bym prosila :*jesli to nie problem
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/ciuszki-ze-sklepu-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne mgiełkiz VS - czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi dear ,woow you have a nice blog,I am your new follower.So if you have time,check out my blog ,hope you can follow back. =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości:) Sama też przymierzam się do pędzlowych zakupów, ale jakoś nie mogę się zebrać. Pore refiner kiedyś miałam, świetnie się sprawdzał w roli bazy pod makijaż:) Miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam mgiełkę Pure Seduction, jak dla mnie bardzo ładnie pachnie. :) dostałam ją jakiś czas temu od cioci. :D

    + obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie tu u Ciebie, zapraszam do mnie..! :)
    http://kosmetycznawycieczka.blogspot.com/2014/03/konkurs.html
    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie..;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne łupy:) jestem ciekawa tych pędzli, jak z ich jakością itp...

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zakupy poczynilaś! żele anty Bath & Body Works uwielbiam od pierwszego opakowania! są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cool stuff dear :) check out my new post, and if you can click some links that would be great ^.^

    http://styleoutbyjasmina.blogspot.com/2014/03/sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  19. wow... ale dużo cudnych rzeczy :D ciekawe jak te pędzle się sprawdzą;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Strasznie żałuję że nie mam dostępu do B&BW ale może to i lepiej ! :D Nie lubię kupować zapachów w ciemno przez internet, o wiele bardziej wolę wyniuchać :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem sporo ciekawych rzeczy :) Zrób z nich dobry pożytek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj te mgiełki nie dają mi spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zakupy :) Żel antybakteryjny B&BW chętnie bym wypróbowała :) Pędzle wyglądają bardzo porządnie, aż trudno uwierzyć, że to chińszczyzna :) Bardzo jestem ciekawa tego pędzla z białym włosiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ms. very good article, it would be better if the last statement plus conclusions for ease in drawing conclusions. continue regards the noise from the store zahra herbal reliable and largest in Indonesia for your blog (success) is always successful
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń